TERIMAKASIH

6 Feb 2012

#selamat terbang kawanku

Eh Najwa Latif hangout dengan kita la.
Haha. Meet Diana Nordin
My bestfriend evahh!!
Tajuk entry mengundang parah. Bukan terbang macam Batman tu.
Terbang by MAS, Firefly atau mungkin AirAsia. Hihi
Assalamualaikum. 
Hari ni hari Isnin. Kurang lagi 4jam aku akan balik ke Jengka tercinta.
So, sekarang ni curi-curi masa nak hapdet blog la. 
Sebelum ianya akan luput ditelan masa. Merepek lol.
Nak story mory sikit dengan hangpa semua. Boleh?

Ini kawan-kawan sekolah menengah saya.
Dari kiri: Ahmad Firdaus, chinese look bebeh. Anyone? 

Now study kat Jepun. Tak ingatla dekat mana. Sorry.
Next, Diana Nordin. 11Feb ni akan berangkat ke bumi Adelaide. University of Adelaide,Australia. Course Enginerring
Ehem. Me. Uitm Jengka Pahang. Truly Malaysian.
Next, our dentist, Hidayah Samsul Bahrin. Jordan. tak hengat la U ape. Panjang sgt nama nye.
Lastly Suhaila. Sekarang buat A-Level dkt Seremban. Next year fly ke U.K



Bukan nak promote member, cuma berbangga dengan dorang. 
Apa parents kau bagi makan masa kecik-kecik eh?
Me shoo jelly. *joke
Aku tahu aku tak sepandai mereka. Hihihi
Goodluck friendsss!! ;)
Me will miss you dear ;(
Terupload dua kali.
Motif?
Dear canon. Thanks for this awesome capture.
Like it!!
Dear Nokia. Pewliss stay away from me.
Har3.
Kualiti kamera anda tidak memuaskan nafsu serakah saya. Tolong takut.
Kami suka makan.
Lepas kenyang pergi arcade. Tengok arcade pun dah macam club malam. 
Slek tak pasang lagu We Run The Night je. Hohoho.
Gelap je. Haha. Konon cuak letteww.
Pastu beli token seringgit dua nak lepas gian main game fevret.
Ni lah yang menjadi pujaan hati kitorang
Photohunt.
Bajet heroin la kalau dapat cari all differences.
Nak balik rasa macam awal lagi. 
Mama dengan ayah pun tak cakap pukul berapa limit balik rumah
Well, udah dewasa kan.
Kalau dulu masa sekolah before pukul 6 dah sibuk kol ade dekat mana.
Bulat-bulat seperti muka Diana.
I
I
I
V


Tako Tao. a.k.a Tako Yaki.
Tiga biji mungkin tak cukup.
Sekali ngap je teros lesap.
New ambassador of Tako Tao.
Sampai dua set kau beli.
Aummm!! Nak sikit bole??
Muka kenyang. cover perot.
Tak larat nak bangun.
Dari tadika kita kawan.
Sekolah rendah pergi sekolah naik basikal sama-sama.
Sekolah menengah pun same
Harap dapat bersanding pun sama-sama.
Tapi laki lain-lain la ye.
Ewah pantun lima kerat aku bagi.
Kau la photographer sejati aku.
Walaupun kita tak ade Canon lagi.
Sony Ericsson for evahh. Hihi.
Dear my awesome friends,blaja leklok kat sana.
Aku akan sentiasa doakan kau.
Kalau ade masa calling-calling la aku
Aku sentiasa ada untuk kau.
Eheem. Aku sayang kau Bolat.
p/s: Maaf kronologi gambar tidak mengikut spesifikasi yang betul. Mohon ampun.
       Tissue pewlesss> Sobsob ;(







Terima Kasih kerana sudi membaca entri Ain. Kalau suka, LIKE lah. Jangan malu-malu.(:

No comments: