TERIMAKASIH

31 Jan 2012

# hello febuary

Tayang muka cehhh
Assalamualaikum. Seperti biasa setiap entri aku diserikan dengan wajah sendiri bajet ala-ala model Loreal Paris Hilton. Kerna diriku begitu berharga. Well.
Haha. LOL.
1st February 2012.
Is there something special? Nothing.
Sebenarnya tergamam sebentar kerana ye kawan-kawan tak lama lagi dah nak habis semester ni.
Sekejap je. Rasanya 2 3 kali kelip mata pun tak habis lagi. 
Itu tipu. 
Yiipii~~ sem depan jadi kakak senior.


Banyak lagi kerja tergendala. Report sana, presentation sini. Huh sana sini ade.
Mengeluh. Sigh.
But well student kan, selagi tak sampai deadline tak kan dibuatnya segala benda alah tu. Chillax la derr.


Februari juga mencatatkan sejarah aku dilamar oleh sang jejaka pilihan hati.
Ecehh. Joke. (malu)
Adakah si dia pilihan keluarga aku. Hmm, maybe.
I dont know. Tapi penerimaan keluarga aku setakat ini. Tersangat menyenangkan hati. 
Seperti anak emas gitu. *im so jelly with you dear.
Lepas buat interviu.
Venue: MCD StarMall Mentakab
Muka aku selebet sakit punggung duduk lama dalam kereta,
Entri jiwang-jiwang karat lepas ni la ye.
Kalau ade kelapangan.
Insya-Allah.
Btw, Hello February.
Please be nice to me oteyh.
I miss every single moment in my life.
p/s : Hobi femes student dekat sini dimanfaatkan dengan tidur walaupun sebentar.
Heaven sungguh. Seperti mengecas bateri phone ke tahap fully charged. 
Bak kata omputeh take a nap la gitu. hiksss. 

Terima Kasih kerana sudi membaca entri Ain. Kalau suka, LIKE lah. Jangan malu-malu.(:

No comments: